INDUSTRIA ORGANIZĂRII DE EVENIMENTE VA FI REVOLUŢIONATĂ DE O NOUĂ PLATFORMĂ ON-LINE

default

Dimensiune font:

| 17-08-2017 12:04

 

De aproape 25 de ani, industria organizării de evenimente se află într-o continuă dezvoltare. În consens cu acest trend, FESTORA lansează o platformă inovativă, menită să le vină în ajutor atât celor care doresc să îşi închirieze spaţiile deţinute, pentru evenimente, cât şi celor care doresc să organizeze un eveniment.

Industria organizării de evenimente s-a lăsat invadată de firmele mari, ce au avut în plan desfăşurarea unor acţiuni de amploare. Tendinţele actuale vin cu metode neconvenţionale, cu analize a informaţiilor în timp real, cu împărtăşirea experienţelor cu ceilalţi. Este din ce în ce mai evidentă nevoia unor aplicaţii pentru organizarea evenimentelor. Utilizatorii au nevoie să găsească, acceseze, analizeze şi compare produse/servicii cu uşurinţă.  Platforma FESTORA ajută ca procesul de rezervare a unei săli să fie mult mai rapid, facilitează interacţiunea cu participanţii la eveniment, sau contactul cu potenţialii furnizori pentru servicii conexe. Platforma este utilă şi post-eveniment, oferind analize şi date valoroase. Experienţa celor care au beneficiat de serviciile unui proprietar de spaţii poate fi consultată în secţiunea de „testimoniale”, pentru a lua o decizie corectă, înainte de a începe organizarea evenimentului.

Studiile efectuate până în prezent arată că 53% dintre navigatorii pe Internet preferă să găsească toate informaţiile despre subiectul căutat într-un singur loc, pentru a face comparaţii între oferte şi pentru a simplifica procesul decizional. FESTORA le oferă persoanelor interesate de închirierea spaţiilor pentru diverse evenimente, toate informaţiile necesare în interiorul platformei pe care activează. Astfel, desfăşurarea evenimentului în cel mai potrivit spaţiu se află doar la un click distanţă.

 Devino partener FESTORA!

Aveţi un spaţiu neutilizat la întreaga lui capacitate? Cu FESTORA, puteţi transforma acest spaţiu într-o sală de evenimente, potrivită pentru cerinţele diferitor clienţi. Prin intermediul soft-ului specializat pentru săli de evenimente, se optimizează gestionarea gradului de ocupare a acestora (pe zile şi pe ore), se analizează clientela după zonă şi vârstă, pentru adaptarea strategiei de marketing, se eliberează facturi, se iniţiază notificări privind momentul în care trebuie pregătită sala pentru un client şi totodată, generează informaţii despre cum să fie aranjată. Aşadar, prin intermediul platformei FESTORA, puteţi folosi spaţiul la capacitate maximă, pe toată perioada anului.

 CEL MAI PUTERNIC INSTRUMENT ON-LINE

PENTRU ORGANIZARE DE EVENIMENTE

 În prezent, organizarea unui eveniment, indiferent de amploarea acestuia, presupune alocarea unor resurse de timp, fapt care îi descurajează pe mulţi dintre cei care vor să iniţieze o astfel de acţiune.

FESTORA pune la punct toate detaliile în locul dumneavoastră, pentru ca evenimentul să iasă exact cum aţi visat. Pe lângă alegerea sălii potrivite, platforma vă poate oferi sugestii legate de muzică, lumini, aranjamente.

 Prin pachetul de beneficii pus la dispoziţie, FESTORA le oferă clienţilor ocazia de a obţine un eveniment exact cum şi-au dorit. Este prima platformă de acest tip din România ce vine în ajutorul clientului, oferindu-i toate informaţiile necesare în cel mai scurt timp. Aşadar, activitatea FESTORA se va baza pe calitatea informaţiilor si a serviciilor oferite, pe profesionalism, dar şi pe respectarea cerinţelor clientului.

 Acces pe platforma FESTORA

Pentru a fi eficientă această platformă şi pentru a vă fi de folos, este necesar un cont, dar şi o actualizare a datelor referitoare la unitatea şi sălile deţinute. Iar dacă timpul dumneavoastră este limitat, echipa noastră vă va ajuta cu plăcere să realizaţi şi să actualizaţi contul. Tot ce avem nevoie sunt datele unei persoane de contact, prin intermediul căreia sa facilităm comunicarea.

FESTORA furnizează în permanenţă noutăţi din domeniul evenimentelor prin newsletter-ul său şi este în strânsă legătură cu reţelele de socializare pentru a asigura succesul evenimentului.

 O nouă generaţie, aşa-numita generaţie Y, crescută practic cu tehnologia în braţe, cu motivaţii şi aşteptări diferite despre modul de organizare al unui eveniment, se află în prezent pe internet. Din acest motiv, prezenţa pe platforma FESTORA este un „must have”.

 Site-ul este lansat în versiunea beta. În această perioadă, cei care se înscriu, primesc accesul gratuit până va avea loc lansarea oficială, urmând să încheie un contract dacă vor considera serviciile eficiente.

 Profită de ofertă, alege FESTORA şi diferenţiază-te de ceilalţi prin excelenţă!

 

Contactează-ne la:

Telefon:     0755.111.770

E-mail:       office@festora.ro

Facebook:          @Festora

Site:           www.festora.ro

 

  

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

PUBLICAȚIE DE VÂNZARE. Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei IDIS CONSTRUCT S.R.L., cu sediul în Sat Chilișeni, Comuna Udești, nr. 5, Jud. Suceava, C.U.I. 24430897, nr. de înreg. Registrul Comerțului J33/1398/2008, potrivit Sentinței civile nr. 189/2018 din data de 02.04.2018, pronunţată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 947/86/2018, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în conformitate cu prevederile Încheierii din 28.03.2023 a Tribunalului Suceava și în conformitate cu dispozițiile Noului Cod de Procedură Civilă, la data de 13.05.2024, ora 13.00, a următoarelor active aflate în proprietatea S.C. Idis Construct S.R.L., respectiv: Nr. activ: Activ 1, Denumire și descriere active: Proprietate Imobiliara - TEREN ARABIL – intravilan cu suprafata de 2.500 mp, identificat cu nr. cad. 30009, inscris in Cartea Funciara nr. 30009 UAT Udesti, situat in sat Chiliseni, comuna Udesti, judet Suceava. Valoare de piață stabilită de evaluator (lei, fără T.V.A.*): 37.400,00 lei. Valoarea de pornire la licitație (lei, fără T.V.A.): 18.700,00 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 10.05.2024, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași. Ofertanții sunt obligați să depună până la data de 10.05.2024, ora 13.00, toate documentele menționate în publicația de vânzare/caietul de sarcini, precum și o garanție reprezentând 10% din prețul de pornire la licitație, în contul de lichidare al societății debitoare. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași, în fiecare zi de luni până vineri, până la data de 22.06.2023, ora 13.00. Relaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0232/243.864, 0751/084.083.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt, telefon/fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Trup de pasune Neagra I, in suprafata totala de 2,25 ha, compus din numarul cadastral 50644, in suprafata de 1,18 ha, situat in extravilanul comunei Tasca si numarul cadastral 50650, in suprafata de 1,07 ha, situat in intravilanul comunei Tasca, apartine domeniului public al Comunei Tasca, conform caietului de sarcini, H.C.L. Tasca nr. 39/18.04.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat, din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.05.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 27.05.2024, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.05/2024, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios -Administrativ a Tribunalului Neamt, Piatra-Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/212.717, fax 0233/232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 23.04.2024.
Cât costă o franciză pentru o sală de jocuri în realitate virtuală
25/11/2019 18:37

 În urmă cu doi ani, un antreprenor a deschis in Bucuresti o sală de jocuri in realitate virtuală (VR), cu ajutorul unei finanţări obţinute prin programul StartUp Nation. Startup-ul a lansat in ...

Cu cât crește factura la energie dacă lași în priză electronicele și electrocasnicele
21/09/2019 14:25

  Alimentarea cu energie a aparatelor electrocasnice dintr-o locuinţă atunci cand acestea sunt in stand-by poate creşte cu pană la 180 de lei anual factura de electricitate, susţine compania ge ...

Cum poți verifica dacă Google știe de unde ți-ai făcut cumpărăturile
17/06/2019 08:37

 Există o modalitate prin care puteti verifica ce stie Google despre dumneavoastră, inclusiv date despre toate cumpărăturile pe care le-ati făcut. În esentă, dacă utilizati un produs Google, ...

ULUITOR! N-o sa crezi in ce conditii locuieste cel mai bogat cioban din Romania
18/01/2015 00:00

 Dumitru Andresoi, catalogat drept cel mai bogat cioban din Romania, cu o avere de 25 de milioane de euro, nu si-a cumparat vile somptuoase sau palate, ba dimpotriva. Locul in care a ales sa locuiasca i-a ...

Afaceri online - cum să gestionezi corect propria afacere online
21/11/2014 08:47

 Cu alte cuvinte, discutam de ore intregi de munca si organizare pentru a pune bazele unei afaceri prospere. In online, este loc pentru oricine, insa conteaza cum iti gestionezi magazinul online sau site-u ...

ŞOCANT! 1,5 milioane de români au dat banii degeaba pe asigurare. Eşti printre ei?
16/09/2014 13:40

 Cutremur, inundaţie sau incendiu devastator? Teoretic, 1,5 milioane de romani care au respectat legea şi au incheiat o poliţă de asigurare obligatorie a locuinţei ar trebui să stea cat de cat liniş ...

Răzbunarea DIABOLICĂ a unei angajate concediate. S-a asigurat că
05/09/2014 18:00

 În momentul in care a aflat că urma să rămană fără job, o angajată a unei companii de cosmetice a pus la cale un plan care ar fi putut să distrugă imaginea companiei pentru care lucrase. &I ...

Veste ŞOC pentru români: Se dublează preţul la asigurarea obligatorie a locuinţei
18/07/2014 10:53

 Asigurarea obligatorie a locuinţei se va scumpi cu pană la 100% iar o astfel de  propunere se află deja pe masa Autorităţii de Supraveghere Financiară, au  arătat, pentru Economica.n ...

Aparatele din gospodaria noastra care consuma curent si cand sunt INCHISE
07/07/2014 13:32

Dispozitivele smart sunt atat de destepte incat consuma curent si atunci cand nu le folosim. Potrivit unui studiu recent, aparatele care se conecteaza le net ne umfla substantial facturile chiar si cand stau de ...

Topul datornicilor: 20 de malluri au datorii cumulate de aproape 2 miliarde de euro. Palas din Iaşi peste 200 milioane de euro , AFI Palace Cotroceni
06/07/2014 11:15

Cele mai indatorate 20 de centre comerciale din Romania au datorii cumulate de 1,9 miliarde de euro, de zece ori mai mari decat cifra de afaceri realizată anul trecut de aceste proiecte, pe fondul creditelor m ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei