Care este principala cauză a cancerului - teoria dr Otto Warburg

shutterstock_1246441468-830x553

| 20-06-2022 11:15

Medicul Otto Warburg a fost numit cel mai mare biochimist al secolului XX; numarul mare si importanta descoperirilor sale il califica drept cel mai priceput biochimist din toate timpurile.

In anii '20, Dr. Warburg realiza cercetari in domeniul enzimelor respiratorii, anumite vitamine si minerale de care corpul omenesc are nevoie pentru folosirea oxigenului din celule, cercetari care i-au adus premiul Nobel in 1931. (Astazi, aceste vitamine si minerale sunt denumite "co-enzime".)

Comisia insarcinata cu decernarea premiului Nobel s-a asteptat ca medicina sa beneficieze de pe urma descoperirilor vitale despre cancer ale doctorului Otto Warburg. Din pacate, a intervenit politica si cancerul nu a mai fost indepartat.

In ciuda succeselor si onorurilor sale timpurii, Dr. Warburg a continuat sa faca descoperiri fundamentale chiar in ultimii sai ani de viata, insumand astfel o cariera de 60 de ani de cercetari cu rezultate uimitoare.

In plus, dr. Warburg a creat adesea noi instrumente pentru cercetarile sale. De exemplu, a descoperit o modalitate de masurare a presiunii oxigenului dintr-o celula vie prin dezvoltarea unui manometru special – o importanta dezvoltare care a condus la o viitoare descoperire a sa: faptul ca presiunea si concentratia scazuta a oxigenului intotdeauna prognozeaza aparitia cancerului.
Importanta realizarilor doctorului Warburg este aceea de a fi izolat principala cauza functionala a cancerului. Decat sa lucreze la un nivel teoretic, mult prea indepartat de realitatile fiziologice ale cancerului pentru a fi capabil sa furnizeze terapii practice si programe preventive, el a descris conditiile reale ale celulelor care instaureaza si cauzeaza cancerul, si astfel a dat altora posibilitatea ulterioara de a dezvolta modalitati practice de a opri evolutia cancerului.

Este de necrezut faptul ca nici un principiu important din numeroasele sale descoperiri nu a fost utilizat de catre comunitatea cercetarilor americani in prevenirea si tratarea cancerului si stoparea remisiei. In ciuda unor dezbateri in privinta directiei si validitatii lucrarilor doctorului Warburg, nici un savant sau cercetator nu a infirmat vreodata validitatea, corectitudinea sau aplicabilitatea acestor importante descoperiri in prevenirea si tratarea cancerului. Chiar si astazi, consensul medical are adesea putin de a face cu stiinta. Politica a risipit eforturile multor cercetatori din domeniul cancerului.

Dr. Otto Warburg a descoperit si a declarat in mod clar ca principala si cea mai importanta cauza a cancerului este cantitatea prea mica de oxigen care intra in celula. "In urma experimentelor aflam ca o inhibare cu 35% a procesului de oxigenare este deja suficienta pentru a atrage dupa sine o astfel de transformare in timpul dezvoltarii celulei", afirma el in 1966 la o conferinta a laureatilor premiului Nobel in Lindau, Germania.

Cu mai putin de o treime de oxigen fata decat e necesar, poti contracta cancer. Bazandu-se pe experimentele meticuloase pe care el si multi altii le-au verificat de nenumarate ori, Dr. Warburg a descoperit si a declarat ca principala si cauza numarul unu a cancerului este cantitatea prea mica de oxigen care ajunge in celula (hipoxie).

Descoperirea doctorului Warburg a fost verificata de nenumarate ori, atat prin transformarea unor celule normale in celule canceroase cat si prin demonstrarea faptului ca aceasta maladie nu se dezvolta in zone foarte bine oxigenate. In mod surprinzator, medici americani sunt cei care au tras aceasta concluzie in anul 1953 si au confirmat-o in 1955! Goldblatt si Cameron au observat ca odata ce au fost aduse celulei pagube prea mari, nici o cantitate de oxigen nu va readuce la un nivel normal respiratia celulei: aceasta este pentru totdeauna osandita unei vieti canceroase.
Din aceasta cauza preventia este ultima solutie pentru a nu contracta cancer. Oricum, ei au confirmat posibilitatea de a preveni ca o celula precanceroasa datorita "influentei respiratiei" sa devina permanent cancerigena, daca deficienta de oxigen este stopata destul de devreme.

Cauzele secundare includ elemente cum ar fi mediul inconjurator, chimicale carcinogene , radiatiile medicale si ale mediului inconjurator, grasimile trans, aditivii din mancare, chimicalele din fumul de tigara, virusii si chiar mutatiile genetice.

Sunt nenumarate cauze secundare ale cancerului, si minimalizarea lor si a cauzelor lor poate fi de ajutor in prevenirea cancerului. Dar urmarirea la nesfarsit a unor cauze noi, secundare, cum ar fi fumatul, fara a explica in mod specific efectul comun pe care il au toate acestea asupra celulelor, nu a condus si nu va conduce niciodata cercetatorii la un remediu adevarat pentru cancer.

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Comarna, cu sediul in sat Comarna, comuna Comarna, Str. Dreptatii nr. 465, judetul Iasi, telefon/fax 0232.238.900, e-mail: comarnaiasi @yahoo.com, cod fiscal 4540640. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: -cladire in suprafata de 69 mp si teren aferent in suprafata de 250 mp, situat in T42, Parcela CC 1867-1868, nr. cadastral 63013, CF 63013, in intravilanul satului Comarna, comuna Comarna, nr. 112, judetul Iasi, ce apartine domeniului privat al Comunei Comarna, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comarna nr. 39/31.05.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei sau se poate consulta pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria comarna.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartiment Secretariat din cadrul Comunei Comarna, sat Comarna, comuna Comarna, Str. Principala nr. 197, judetul Iasi. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 30Lei/exemplar, ce se achita la casieria institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 24.07.2024, ora 16.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 01.08.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Comunei Comarna, sat Comarna, comuna Comarna, Str. Principala nr. 197, judetul Iasi. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 02.08.2024, ora 10.00, Sala de sedinte a Comunei Comarna, sat Comarna, comuna Comarna, Str. Principala nr. 197, judetul Iasi. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Judecatoria Raducaneni, comuna Costuleni, sat Cozia, judetul Iasi -sediu temporar, telefon 0232.292.315, fax 0232.273.999, e-mail: judecatoria- raducaneni-gref @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 10.07.2024
Marcel Ciolacu a cerut ședință de urgență la Guvern, după ce s-a emis Cod Roșu de caniculă
11/07/2024 12:02

Premierul Marcel Ciolacu le-a cerut ministrilor Sănătătii si Internelor să convoace de urgentă o videoconferintă cu prefectii pentru a stabili măsuri ce trebuie adoptate, după ce Administratia National ...

UBBMed Cluj devine parte a uropean Institute of Innovation & Technology
11/07/2024 10:45

UBB School of Health - UBBMed al Universităţii "Babeş-Bolyai" (UBB) din Cluj-Napoca a devenit partener al EIT Health (cu sediul la Munchen, Germania), parte din structura European Institute of Inno ...

Ambulanţă Bucureşti - Ilfov a înregistrat, în ultimele patru zile, 5.542 solicitări
10/07/2024 12:47

Serviciul de Ambulanţă Bucureşti - Ilfov a inregistrat, in ultimele patru zile, 5.542 solicitări, dintre care 3.462 pentru persoane care au prezentat urgenţe de cod roşu şi cod galben, a declarat miercur ...

Peste 500 de cazuri de rujeola
10/07/2024 09:18

Peste 500 de noi cazuri de rujeolă au fost inregistrate in ultima săptămană, anunţă Institutul Naţional de Sănătate Publică. Au fost şi două decese din cauza acestei boli: un băieţel de şapte lu ...

Obezii au la dispoziție un nou medicament pentru slăbit
09/07/2024 11:17

Un medicament al companiei farmaceutice americane Eli Lilly, Mounjaro, permite o pierdere in greutate mai mare decat best-seller-ul Ozempic al grupului danez Novo Nordisk, potrivit primului studiu care compară ...

România poate exporta inimi
09/07/2024 06:52

Medicul Horaţiu Moldovan, şeful Clinicii de Chirurgie Cardiovasculară de la Spitalul Floreasca din Capitală, a declarat, luni seară, că in Romania sunt mai mulţi donatori de inimă decat pacienţi cu ins ...

Sarea pusă în apă ajută la mai buna hidratare a corpului pe timp de vară. Câtă cantitate folosești?
07/07/2024 20:09