Care sunt avantajele oferite de o firmă de certificare ISO?

Firma-de-certificare-ISO

Dimensiune font:

| 01-02-2023 15:31

Care sunt avantajele oferite de o firmă de certificare ISO?

Pentru ca o firmă să aibă un drum sigur către succes, bazat pe abordări corecte și etice față de clienții săi și de mediul înconjurător, este important să își adapteze activitatea la anumite reglementări universal valabile. Standardele ISO sunt un bun exemplu în acest sens, dat fiind faptul că respectarea acestora aduce plus valoare organizației și conferă credibilitate în raport cu toate categoriile de publicuri cointeresate, sporind gradul de încredere pe care acestea îl acordă produselor și serviciilor furnizate de dumneavoastră.
Certiso, ca brand al NetPlus SRL, este o firmă ISO care vă pune la dispoziție servicii de certificare ISO standardizate și adaptate nevoilor dumneavoastră, prin intermediul unor parteneri și angajați acreditați.
Ce sunt certificările ISO?
ISO este denumirea utilizată pentru Organizația Internațională de Standardizare și nu este un acronim, ci vine din limba greacă, cu semnificația de „egal” sau „echivalent”. Este o autoritate formată din mai multe organisme de standardizare care stabilesc și publică o serie de norme și reglementări pentru diferite domenii de activitate. Aceste norme se numesc Standarde ISO și au scopul de a reglementa calitatea, siguranța, caracteristicile și multe alte aspecte ale unui produs sau serviciu, în așa fel încât acesta să poată fi considerat sigur și de încredere pentru utilizatori. Certificările ISO sunt acele proceduri prin care se stabilește dacă și în ce măsură sunt respectate aceste standarde și reprezintă o etapă premergătoare și foarte esențială în vederea acordării unei acreditări ISO.
Ce presupune un proces de certificare ISO?
Verificarea respectării standardelor ISO se realizează de către organisme acreditate. Certiso, prin angajații și colaboratorii săi, elaborează o activitate de audit prin intermediul căreia se analizează situația la fața locului și se elaborează un raport de conformitate. Acest document este ulterior transmis către un organism de certificare, reprezentant al IAF (International Accreditation Forum) sub acreditare DAKKS (Germania), IAS (SUA) și KAB (Coreea de Sud) pentru a putea fi emis certificatul.
De ce este avantajoasă colaborarea cu o firmă de certificare ISO?
Procedura este una complexă și necesită foarte mult timp pentru a fi efectuată în parametri optimi. O astfel de firmă vă poate ajuta să reduceți la minim timpul și efortul necesare pentru obținerea certificării. O echipă de specialiști, tineri și bine instruiți, preia toată responsabilitatea și acționează conform unor metode standardizate, eliminând birocrația. În plus, costurile pentru aceste servicii sunt minime și avantajoase pentru toate categoriile de buget. Obțineți astfel certificări cu acreditare internațională, emise de parteneri din țări reprezentative, astfel încât să vă puteți bucura de o largă aplicabilitate. Certiso este partenerul pe care vă puteți baza oricând aveți nevoie și care vă oferă suport și consultanță la orice oră în așa fel încât să vă asigurați că toate așteptările vă sunt îndeplinite iar serviciile oferite sunt realizate cu maximă dedicare și seriozitate.
Solicitați și dvs. verificarea standardului ISO!
Dacă vă doriți să beneficiați de ajutorul Certiso, tot ce trebuie să faceți este să completați formularul de contact disponibil pe site, iar un reprezentant al echipei noastre va lua legătura cu dvs. în cel mai scurt timp pentru a stabili detaliile colaborării. Este nevoie să ne comunicați un minim de informații despre organizație și activitatea prestată pentru a putea elabora o ofertă cât mai corectă și transparentă. Ulterior, dezvoltăm și planul de acțiune și calendarul de lucru, expunându-vă fiecare etapă necesară, în așa fel încât să aveți o imagine cât mai clară asupra întregii proceduri și să putem semna contractul.
Este mai ușor să vă asigurați că organizația dumneavoastră funcționează în baza unor standarde internaționale atunci când alegeți colaborarea cu o firmă de certificare ISO!

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

PUBLICAŢIA DE VÂNZARE NR. 7 Tribunalul Neamţ, prin lichidatorul judiciar desemnat în dosarul nr. 1238/103/2021, în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei și de insolvenţă, precum şi a Codului de procedură civilă, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare a bunrilor imobile şi mobile din patrimoniul debitoarei S.C. „Star Construct” S.R.L., cu sediul în loc. Târgu Neamţ, judeţul Neamţ, după cum urmează: Nr. crt. Denumire activ Adresa Valoare -lei- 1. Imobil – teren intravilan curţi-construcţii cu o suprafaţă de 414 m.p. Loc. Târgu Neamţ, bd. Ștefan cel Mare, nr. 92, jud. Neamţ 188.500,00 2. Aparatură birotică: calculator, monitor, imprimantă, xerox -- 5.712,00 TOTAL * 194.212,00 Preţul de pornire al licitaţiei pentru bunurile scoase la vânzare este cel de mai sus şi nu conţine TVA. Vânzarea se va face conform regulamentelor de vânzare aprobate de către adunarea creditorilor din data de 06.09.2022. Vânzarea prin licitaţie publică va avea loc la data de 13.04.2023, ora 1200 şi se vor organiza şedinţe la un interval de 7 zile pentru bunurile imobile şi mobile, la sediul lichidatorului judiciar. Până la data şi ora licitaţiei, ofertanţii vor depune la sediul lichidatorului judiciar dovada achitării taxei de participare de 10% din preţul de pornire al licitaţiei pentru fiecare bun, a garanţiei de participare la licitaţie de 30% din preţul de pornire al licitaţiei, a caietului de sarcini, cât şi documentele de înfiinţare şi împuternicirea dată persoanei fizice de către persoana juridică pentru participare la licitaţie, iar pentru persoanele fizice buletinul de identitate. Preţul caietului de sarcini pentru bunurile imobile este 1.000 lei, iar pentru bunrile mobile este de 100 lei, şi este obligatoriu pentru participanţii la licitaţie. Neplata bunurilor la termenul stabilit prin procesul – verbal de licitaţie, duce la pierderea garanţiei de participare la licitaţie, cât şi a celorlalte sume achitate în contul bunurilor, iar bunurile vor fi scoase din nou la vânzare în contul adjudecatarului. Toţi cei care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, au obligaţia să anunţe lichidatorul judiciar înainte de data stabilită pentru vânzare. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar din Huşi, str. 1 Decembrie, nr. 32, localitatea Huşi, judeţul Vaslui sau la telefoanele 0335/566.035, 0727/850.575. Lichidator judiciar, Estconsult I.P.U.R.L. Huşi
PUBLICAŢIA DE VÂNZARE NR. 5 Tribunalul Vaslui, prin lichidatorul judiciar desemnat în dosarul nr. 1518/89/2019, în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, precum şi a Codului de procedură civilă, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare a bunurilor din patrimoniul debitoarei S.C. CLUB TOMA S.R.L. Huşi, cu sediul în mun. Huşi, judeţul Vaslui. Nr. crt. DENUMIRE ACTIV Valoare - lei - 1. Echipamente tehnologice 34.569,50 2. Aparate, instalaţii 1.074,00 3. Mijloc de transport 197,50 4. Aparatură birotică 380,50 Total 36.221,50 Preţul de pornire al licitaţie este cel de mai sus și nu conţine T.V.A.. Vânzarea se va face conform regulamentului de vânzare şi hotărârea Adunării creditorilor din data de 23.09.2022. Vânzarea în bloc prin licitaţie publică pentru bunurile mobile va avea loc la data de 27.03.2023, ora 1000 şi se vor organiza şedinţe săptămânal, la sediul lichidatorului judiciar. Până la data şi ora licitaţiei, ofertanţii vor depune dovada achitării taxei de participare de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, a garanţiei de participare la licitaţie de 30% din preţul de pornire al licitaţiei şi a caietului de sarcini – 500 lei, cât şi documentele de înfiinţare şi împuternicirea dată persoanei fizice de către persoana juridică pentru participare la licitaţie, iar pentru persoanele fizice buletinul de identitate. Neplata bunurilor la termenul stabilit prin procesul-verbal de licitaţie, duce la pierderea garanţiei de participare la licitaţie, cât şi a celorlalte sume achitate în contul bunurilor, iar bunurile vor fi scoase din nou la vânzare în contul adjudecatarului. Toţi cei care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, au obligaţia să anunţe lichidatorul judiciar înainte de data stabilită pentru vânzare. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar din Huşi, str. 1 Decembrie nr. 32, localitatea Huşi, judeţul Vaslui sau la telefonul 0727/850.575, 0335/566.035, fax 0335/814.103. Lichidator judiciar, Estconsult I.P.U.R.L. Huşi
Ce presupune să fii model de videochat
29/03/2023 13:21

  Pe măsură ce tehnologia a avansat, companiile de divertisment pentru adulti au inceput să ofere spectacole live cu webcam ca o modalitate de a monetiza continutul. Meseria de model de videochat a ap ...

 Cadou gravidă - Arată-i puțină dragoste cu cadoul perfect pentru sarcină!
29/03/2023 11:39

Ai un prietena apropiată sau un membru al familiei care asteaptă un copil? Daca in general toata atentia este concentrata asupra sănătătii bebelusului nenăscut, este la fel de important sa ai grija de vii ...

 Aspecte de care să ții cont într-un pitch de afacere online
29/03/2023 11:04

  Un pitch este o prezentare scurtă, de cateva minute, in care ai oportunitatea să-ti prezinti afacerea cu scopul precis de a obtine ceva, cum ar fi o finantare. Avand in vedere noile tendinte si ...

 Servicii de urmărire a comportării construcțiilor în timp prin soluții digitale performante – pentru dezvoltatorii și gestionarii de infrastructură din Iași și proximitate
29/03/2023 09:53

Sixense Romania, companie specializată in solutii de monitorizare a comportării constructiilor in timp, cu sediul in Bucuresti, si-a extins activitatea comercială, deservind si regiunea de nord a tării, cu ...

Cum să alegi rafturile metalice şi structurile din inox potrivite pentru nevoile tale
29/03/2023 09:30

  Rafturile metalice şi structurile din inox reprezintă soluţia ideală pentru a maximiza spaţiul de depozitare intr-un mod eficient şi sigur. Însă, pentru a alege cele mai potrivite pentru ne ...

Categorii permis de conducere - ce poți conduce în funcție de fiecare tip de permis
29/03/2023 09:11

  Sofatul poate fi o activitate relaxantă. Foarte multe persoane aleg chiar să facă o carieră din această activitate si tocmai de aceea, soselele din Romania au devenit tot mai aglomerate. Din ce in ...

 Cum se alege un scaun cu rotile de la Magazinul Ortopedic?
28/03/2023 16:46

Achizitia unui scaun cu rotile pentru nevoile de deplasare ale unei persoane cu dizabilitate este o decizie care implică multă responsabilitate, mai ales că dispozitivul trebuie să isi indeplinească sarcin ...

Alege copertine retractabile în Iași, oferite de compania Denka Doors!
28/03/2023 16:41

Aspectul unei locuinte poate să spună foarte multe despre personalitatea proprietarului său si tocmai de aceea, din ce in ce mai multi oameni par să fie interesati de conceptul de design, indiferent că est ...

Tunisia sistează furnizarea apei pe timp de noapte
28/03/2023 14:45

Autorităţile tunisiene au recurs la sistarea alimentării cu apă potabilă in cursul nopţii in zone ale capitalei şi in alte oraşe, conform locuitorilor, un demers ce pare a fi o incercare de reducere a c ...

Personalitatea puternică îți este atuu în viață? AFLĂ ce joburi ți se potrivesc
28/03/2023 12:01

  Caracterul puternic si personalitatea atrăgătoare pot fi adevărate comori cand vine vorba de calităti, precum si oportunităti in viată. Dacă incă nu ai găsit jobul perfect pentru tine, desi t ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei